امام جمعه عسلویه:
مردم عسلویه در نبود آب آشامیدنی در رنج و عذاب هستند و این در حالی است که در نبود آب مردم عسلویه می‌گویند قبض‌های با قیمت بالا صادر می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 13 April 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تاکید بر رعایت تقوی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی کلید رستگاری و راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.

وی با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ذکر سجایای این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و بیان کرد: حضرت زهرا (س) الگوی زنان جهان و مصداق کامل کوثر است.

خطیب نماز جمعه عسلویه  افزود: با نزول سوره مبارک کوثر در وصف فاطمه زهرا(س) بر پیامبر اکرم (ص) این امر مورد توجه واقع شد و نسل پیامبر از طریق این بانوی بزرگوار اشاعه پیدا کرد.

امام جمعه عسلویه، به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای و مذاکرت 1+5 پرداخت و تصریح کرد: راجع به مذاکرات هسته‌ای ذوق زدگی یا مخالفت برخی از افراد با روند مذاکره بسیار پر اهمیت بود به خصوص که معظم‌له تاکید کردند باید عاقبت کار را دید.

هاشمی‌نژاد، با بیان اینکه جهان استکبار و سلطه‌گران مخالف پیشرفت هسته‌ای کشور هستند گفت: سران استکبار همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کردند دغل باز و فریب‌گر هستند باید به این مهم توجه جدی کرد.

خطیب نماز جمعه عسلویه، تاکید کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل الخطابی حکیمانه و دقیق در باب مذاکرات هسته‌ای است.

 وی، با تاکید بر استفاده از نظرات نخبگان و بزرگان این علوم گفت: باید از فرصت تا زمان تعیین شده با نخبگان و متخصصان استفاده کرد تا بتوان در این حوزه دقیق‌تر عمل کرد.

امام جمعه عسلویه، سالروز میلاد امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب را تبریک گفت و افزود: ایشان الگوی بزرگی برای ملت‌ها بودند و در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی شاخص و اسوه هستند.

هاشمی‌نژاد به مشکلات آب آشامیدنی پرداخت و گفت: این مشکل در شهرستان عسلویه تاریخی شده است که باید چاره اندیشی جدی شود.

وی افزود: مردم عسلویه در نبود آب آشامیدنی در رنج و عذاب هستند و این در حالی است که در نبود آب مردم عسلویه می‌گویند قبض‌های با قیمت بالا صادر می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار