فرمانده انتظامی استان بوشهر :
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه عملکرد موفق پلیس باعث افزایش رضایت مندی مردم از این نیرو شده گفت: اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس باعث کاهش 12 درصدی جرایم خشن در این استان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.
کد خبر: ۲۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 16 April 2015
تابناک بوشهر: سردار حیدر عباس زاده افزود:افزون بر کشف همه قتل های پارسال ، 30 مورد قتل مربوط به سال های گذشته نیز در استان بوشهر کشف شده است طوری که یک قاتل فراری پس از 20 سال در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر و تحویل قانون شد.

وی اظهارداشت: پارسال در جنوب استان بوشهرکه در مقطعی مشکلاتی برای مردم ایجاد شده بود حتی یک مورد سرقت مسلحانه گزارش نشد و در دو عملیات جداگانه 31 نفر از سارقان سابقه دار نیز دسگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: عملکرد پلیس در برخورد با جرایم خشن در این استان بی سابقه است و هیچ موردی از ناامنی نبوده است که ازدید پلیس مغفول مانده باشد.

سردار عباس زاده ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر برای تمام موضوعات برنامه راهبردی دارد و از جرایم به سادگی عبور نمی کند.

وی بااشاره به اینکه امنیت و اقتصاد از مولفه های مهم مورد توجه مردم هستند یادآورشد: برای برقراری امنیت پایدار فقط تکیه بر برخورد فیزیکی کارساز نیست و سایر دستگاه ها نیز باید زمینه های کاهش بزه های اجتماعی را فراهم کنند .

عباس زاده گفت:در حوزه صیانت و پیشگیری باید از مشارکت مردم در ماموریت های پلیس استفاده بهینه شود که این مهم در استان بوشهر تاکنون شکل گرفته و افزون بر استمرار تقویت نیز خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: هرچند هدف نهایی پلیس افزایش رضایت مندی در امنیت پایدار است اما مردم نیز باید در تحقق این مقوله مهم مشارکت کنند.

وی اظهارداشت:رضایت مندی مردم نسبت به خدمات پلیس در استان بوشهر افزایش یافته است و شکایت ها از نحوه عملکرد نیروها نیز کاهش یافته است.

سردار عباس زاده گفت: عملکرد پلیس استان بوشهر در اجرای طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل از موفقیت بیشتری برخوردار بود طوری که تصادف های منجر به فوت جاده های برون شهری 52درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در راستای استفاده از دیدگاه های مردمی در اجرای ماموریت ها ، پلیس استان بوشهر بیشترین تعامل را با صنوف و بخش های مختلف مردم دارد.

رییس پلیس استان بوشهر اضافه کرد: ماموریت های پلیس در استان بوشهر براساس برنامه ها و سیاست های ابلاغی ناجا درحوزه های مختلف متناسب با شرایط منطقه ای درسال جاری هدف گذاری خواهد شد .

سردار عباس زاده گفت: برای ارتقای سطح سلامت اداری در مجموعه پلیس توجه به معیشت کارکنان ، خوشایند سازی محیط و رفاه حال ارباب و رجوع ، توسعه فضای فیزیکی و بهره گیری از تجهیزات لازم برای انجام بهتر ماموریت ها نیز در این استان فراهم شده است.

وی با قدردانی از پوشش عملکرد پلیس استان بوشهر توسط ایرنا گفت: باتوجه به اینکه مردم بسیاری اطلاعات خود را از رسانه ها دریافت می کنند، رسانه نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارد.

سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر نیز دراین نشست با قدردانی از تعامل مطلوب پلیس با رسانه های مخلتف گفت:رسانه نقشی فراتر از اطلاع رسانی صرف دارد و افزون بر جهت دهی افکار عمومی در پیشگیری و ارتقای سطح امنیت نیز نقش آفرین است.

اکبر اقبال مجرد افزود: ترویج و تقویت روحیه همدلی، وحدت، همگرایی، امید ، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بستر سازی برای مشارکت خرد جمعی و جامعه نخبگانی در شتاب بخشی به توسعه پایدار از رسالت های اصحاب رسانه است.

وی یادآورشد: عملکرد موفق پلیس در استان بوشهر باعث افزایش اعتماد عمومی به این نیرو شده است.

اقبال مجرد اظهارداشت:رویکرد ایرنا بعنوان رسانه رسمی نظام بستر سازی برای تعامل و تقویت همکاری بین بخشی برای اجرای ماموریت دستگاه ها و پیگیری مسایل مردم بدون دامن زدن به مطالبات درفضایی آرام است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار