فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با ایمن شدن جاده‌ها، رعایت قوانین و مقررات رانندگی، فراهم شدن کنترل تخلفات و حضور مستمر پلیس در جاده تلفات تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر ۵۲ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۲۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 18 April 2015
تابناک بوشهر: سردارحیدرعباس‌زاده با بیان اینکه پلیس در راستای خدمات مطلوب به مردم وافزایش امنیت از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند اظهار داشت: پلیس در استان بوشهر در حوزه‌های مختلف زمینه رفاه و آسایش مردم در پیشگیری از تخلفات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر و پرتردد است تصریح کرد: این استان در ایام تعطیلات شاهد حضور بسیاری از گردشگران بود که پلیس با فراهم کردن امنیت لازم زمینه رفاه وآسایش آنها را ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش تصادفات در محورهای استان بوشهر خبرداد و گفت: با ایمن شدن جاده‌ها، رعایت قوانین و مقررات رانندگی، فراهم شدن کنترل تخلفات و حضور مستمر پلیس در جاده تلفات تصادفات جاده‌ای در استان بوشهردر یک‌‌ماه فروردین 52 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه جرائم خشن در استان بوشهر کاهش یافته است گفت: این مهم با تلاش شبانه‌روزی دستگاههای ذیربط و حضور مستمر پلیس در جامعه محقق شده است که افزایش رضایت مندی مردم در پی داشته است.

وی با اشاره به کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر سبب ناامن شدن فضا برای سوداگران مرگ شد بگونه‌ای که در یک ماه گذشته 100 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار