فرماندار شیروان:

فرماندار شیروان:قدس نماد غیرت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین است

فرماندار شیروان گفت: روز قدس نماد غیرت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین است.
کد خبر: ۲۵۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 01 July 2016

عباسعلی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: برپایی راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس امسال با توجه به اوضاع‌ و احوال منطقه بی‌گمان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی بیان داشت: اساسا قدس نماد وحدت و همبستگی مسلمان جهان است ازاین‌رو شرکت در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف است.

نماینده عالی دولت در شیروان گفت: راهپیمایی این روز بزرگ، اعلام انزجار و بیزاری از رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل و نابودی این غده سرطانی است.

وی اظهار کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل تاکنون جنایات بی‌شماری را در سرزمین‌های اشغالی داشته و قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات این رژیم است.

صفایی بیان داشت: برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در هرسال یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

وی گفت: با توجه به اهمیت این روز ازاین‌رو می‌بایست همه مردم شریف به صحنه بیایند و این باعث روحیه مضاعف فلسطینیان مظلوم در مقابل اسرائیل غاصب خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شیروان بیان داشت: اساسا روز  قدس روز بزرگ استکبارستیزی و مبارزه با ظلم جهانی است که می‌بایست همه ملت انقلابی به صحنه بیایند.

وی اظهار کرد: مردم انقلابی شهرستان هم همه‌ساله همگام با مردم سراسر ایران و جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابند.

صفایی گفت: به‌طور حتم شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به‌ویژه رژیم غاصب اسرائیل است.

راهپیمایی روز قدس در  شیروان از ساعت 11 صبح روز جمعه یازدهم تیرماه از مسیر چهارراه قائم به‌سوی مصلی برگزار می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار