معاون استاندار بوشهر:
فتح‌الله حقیقی: موضوع دفاتر عملیاتی و شتابی شرکت ‌پایانه‌های نفتی متفاوت است و ناراحتی مردم استان هم طبیعی است ولی این موضوع را با جدیدت پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۲۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 20 April 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در نشست خبرنگاران به سوالی در مورد انتقال دفتر پایانه نفتی ایران از جزیزه خارگ به استان فارس بیان کرد: موضوع دفاتر عملیاتی و شتابی شرکت ‌پایانه‌های نفتی متفاوت است و ناراحتی مردم هم طبیعی است ولی این موضوع را با جدیدت پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد نشست اخیر معاون سیاسی وزیر کشور با احذاب سیاسی استان بوشهر گفت: این نشست به هیچ عنوان فیلتر شده نبوده و موضوعی که در رسانه‌ها درمورد برگزاری فیلتر شده این نشست مطرح شد صحت ندارد.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در استان بوشهر گفت کسانی که تبلیغات زود هنگام را انجام می‌دهند رصد می‌کنیم و اقدام قانونی با چنین حرکاتی صورت خواهد گرفت.

حقیقی بیان کرد: هدف ما از برگزاری این انتخاب، انتخاباتی سالم، رقابتی، حداکثری و بدون چالش و امنیتی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات 10 مرحله است خاطرنشان کرد: یکی از مراحل آن قبل از انتخابات است و آنچه مربوط به ما است اجرای قانون در تمام مراحل انتخابات است و در انتخابات تحت هر شرابطی بیطرفی خود را به مردم ثابت می‌کنیم.

حقیقی یادآورد شد: برخورد قانونی و بدون تبعض با تخلف اجرا قانون در فضای رقابتی و نصب‌العین قرار دادن فرمایشان رهبری معظم و سیاست‌های دولت از اهداف ما در برفراری انتخابات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: اعتماد سازی به روند و اجرای انتخابات و اعتمادسازی به نتایج انتخابات هم در کنار امنیت آن از دیگر اهداف ما است.

وی بیان کرد: همه وظیفه داریم مصداق‌های پیام رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم و نگاه‌مان از شخصی و جناحی ارتقاع دهیم سیاست ما تعاملی سازنده باهمه اخشار و گروه‌ها است و ملاک کاری سند چشم انداز منویات رهبری و سیاست‌های دولت است.

معاون استاندار بوشهر در ارتباط با مشکلات خانه مطبوعات بوشهر تاکید کرد: دستور استاندار بوشهر برای مبنی بر تهیه مکانی مناسب برای فعالیت خانه مطبوعات را حتماً دنبال می‌ کنیم و اکنون در دستور کار قرار دارد

وی در مورد نحوه ارسال مطبوعات از تهران به بوشهر و مشکلات این کار هم گفت: به نظر میرسد در این زمینه مشکلاتی از فرودگاه و هواپیمایی وجود دارد که مدیر کل سیاسی استانداری پیگیر این موضوع خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر رسانه در قالب خانه مطبوعات یادآور شد طبیعی است که هیچ کار کامل نباشد اما به دنبال نشاط سیاسی و وحدت بیشتر هستم و صمیم قلبم دوست دارم برای استان بوشهر کارهای مثبت انجام دهم.

حقیقی گفت: توجه به ورزش و زیرساخت‌های آن به ویژه ورزش‌های پایه و آکادمی فوتبال از اولویت‌های ما است و در دستور کار ما قرار دارد.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: ایجاد اورژانس هسته‌ای از دق‌دقه‌های ما است در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی طراحی لازم برای اورژانس هسته‌ای را انجام داده است.

حقیقی در  ارتباط با خرید اراضی مردم در روزهای لاور ساحلی گفت: این موضوع یک بحث حقوقی است و در مجاری خود دنبال می‌شود اما هر جای که حق مردم ضایع شود با جدیت وارد عمل می‌شویم.

وی با بیان اینکه عملکرد فرمانداران با جدیت پایش می‌شود گفت: وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها به عهده فرماندارن است و آنچه در انتخابات برایم مهم است اجرای قانون حتی در مورد افرادی که قبلا ردصلاحیت شده بودند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار