فرماندار جم خبر داد؛
فرماندار جم از تخصیص 200 میلیارد ریال برای تامین آب شرب این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 21 April 2015
تابناک بوشهر: عبدالله نادری شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: جم دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی است و تامین منابع آبی برای اراضی کشاورزی موجبات رشد و اعتلای کشاورزان منطقه می‌شود.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های کشاورزی در جم رشد داشته و امیدواریم با بهبود وضعیت منابع آبی شاهد اعتلای هر چه بیشتر کشاورزی در این خطه باشیم.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون و با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، چند طرح بزرگ و مهم در حوزه آب در جم در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها موجبات پیشرفت روزافزون منطقه و شهرستان می‌شود.

نادری تصریح کرد: سال گذشته و در سفر دولت به استان، مصوبات ارزشمند و مهمی در حوزه آب داشتیم که مجموعا 157 میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و آبخیزداری به تصویب رسید.

وی از تخصیص 200 میلیارد ریال برای تامین آب شرب شهرستان جم خبر داد و گفت: از مجموع 570 میلیارد ریال برای آب شرب جم تاکنون 20 میلیارد تومان تخصیص یافته که گامی ارزشمند در تکمیل این پروژه مهم و حیاتی است.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان اظهار داشت: همه مسئولان موظف هستند در حد توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم اهتمام ورزند و هیچ فرصتی را در این مسیر نباید هدر دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار