مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: 370 میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی هزینه می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 23 April 2015
تابناک بوشهر: شاپور رجایی ظهر امروز در بازدید مسئولان از سد دالکی دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر در سال‌های اخیر با خشکسالی‌های مداوم روبه‌رو بوده و این مسئله موجب ایجاد بحران کم‌آبی شده است.

وی افزود: تلاش برای یافتن راهکارهای لازم برای غلبه بر کم‌آبی از برنامه‌های مهم شرکت آب استان بوشهر است و امیدوار هستیم با تامین اعتبارات لازم به اهداف خود برسیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به احداث سد دالکی در دشتستان خاطرنشان کرد: احداث سد دالکی از برنامه‌های مهم و ارزشمند در استان و از اولویت‌های مسئولان است.

رجایی با اشاره به ویژگی‌های فنی سد دالکی تصریح کرد: سد دالکی از سدهای مهم مخزنی از نوع خاکی با هسته آسفالتی است و بر اساس اطلاعات و آمار موجود این سد با طول تاج یک‌هزار و 176 متر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه 370 میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی هزینه می‌شود، گفت: تامین و تزریق به موقع اعتبارات سد دالکی از برنامه‌های مجموعه آب استان است و استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولان ذیربط نیز اهتمام خاصی در تامین اعتبارات دارند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر بیان کرد: بیشتر آب استان از خارج بوشهر تامین می‌شود و تنها حدود 10 درصد آن در داخل استان است و امیدوار هستیم با رعایت صرفه‌جویی و مصرف بهینه به اهداف مورد نظر برسیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار