معضل انباشت دارو در منازل

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به اینکه به دلیل نبود مدیریت در زمینه کنترل درد گاهی بهترین جراحی‌ها نیز نارضایتی به همراه دارد، گفت: مدیریت درد در همایش سالیانه داروسازان ایران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 20 August 2016
فرشاد هاشمیان در نشست خبری که در ارتباط با پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت درمان و ارائه خدمات کنونی در کشور خوب است و این مسئله در حالی بوده که در فضاهای مجازی بیشتر نکات منفی انعکاس می‌یابد.
 
وی افزود: از لحاظ درمانی، ایران در منطقه و حتی تمام کشورهای دنیا گاهی سرآمد جهان است، البته هیچ کاری ذی‌نفع نیست و از جمله مشکلاتی که در کشور ما در حوزه درمان وجود دارد کنترل درد است.
 
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: گاهی بهترین جراحی‌ها در کشور انجام می‌گیرد ولی به دلیل عدم کنترل درد، افراد رضایت لازم را از جراحی نخواهند داشت.
 
وی افزود: مشکل کنترل درد در سه حیطه بعد از جراحی، بر بیماران مبتلا به سرطان‌های بدخیم و دردهای حاد پیش‌بیمارستانی مثلاً در تصادفات است که تمامی این مشکلات در پانزدهمین همایش سالانه داروسازان مدنظر قرار دارد.
 
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: انباشت دارو در خانه‌ها یکی از معضلاتی است که در کشور وجود دارد و افراد به دلیل این مسئله داروها را در کنار زباله‌های دیگر قرار داده و این مسئله عوارض زیست‌محیطی فراوانی را به همراه خواهد داشت، لذا ایجاد شرایط لازم برای پیشگیری از این مسئله ضرورت دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار