امام جمعه بوشهر در دیدار با جمعی از بانوان نخبه بسیجی و خانواده زن شهید این شهرستان، گفت: بانوان هم خود موضوعیت دارد، هم منشأ تربیت دیگر انسان ها هستند و هم در روحیه و رویه جامعه تأثیرگذار هستند به همین خاطر جهان سلطه، بانوان را در تهاجم فرهنگی در اولویت قرار داده‌اند.
کد خبر: ۲۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 27 April 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر روز گذشته، ششم اردیبهشت ماه در دیدار با جمعی از بانوان نخبه بسیجی و خانواده زن شهید شهرستان بوشهر که با حضور فرماندهی سپاه مالک اشتر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های جدی جهان استکبار، تهاجم فرهنگی است و یکی از اقسام تهاجم فرهنگی، تهاجم نرم است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر همچنین افزود: گروه اولی که جهان سلطه در تهاجم فرهنگی نشانه گرفته، بانوان هستند.

وی عنوان کرد: بانوان هم خود موضوعیت دارد، هم منشأ تربیت دیگر انسان ها هستند و هم در روحیه و رویه جامعه تأثیرگذار هستند به همین خاطر جهان سلطه، بانوان را در تهاجم فرهنگی در اولویت قرار داده‌اند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد: تمام سعی و کوشش جهان سلطه این است که اندیشه های بانوان جامعه اسلامی دارای تغییر و دگردیسی شود و آن سمتی رود که هویت دینی و ملی از بین رود و از آن طرف دارای اندیشه های غرب گرایانه شوند.

دفاع از حریم و کرامت بانوان، خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: باید در این عرصه به‌ویژه توسط خود بانوان، دفاع مقدس فرهنگی داشته باشیم که خط مقدم آن، دفاع از حریم و کرامت بانوان است.

امام جمعه بوشهر همچنین خاطرنشان کرد: آمار طلاق در کشور بسیار بالاست و علت اصلی آن، تهاجم فرهنگی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج و بانوان انقلابی در عرصه دفاع مقدس فرهنگی نقش مهمی دارند، گفت: اولین آنها، ارتقاء سطح بصیرت خود است چون تا انسان نور نباشد نمی تواند جامعه را هدایت کند لذا باید سطح بصیرت شما عزیزان روز افزون بالا رود.

جامعه نیازمند بصیرت‌افزایی و رویه دین‌مداری جهادی بین بانوان است
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: مرحله دوم، تربیت جامعه، بصیرت افزایی و ایجاد روحیه و رویه دین مداری در بین بانوان است و در این زمینه باید جهادی عمل شود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در پایان دیگر برنامه‌ها را هدایت چهره به چهره، طراحی جذاب جامع برای جذب جوانان و هدایت آنها، توجه ویژه به طرح صالحین، حضور مداوم بانوان باحجاب و متدین در صحنه های مورد نیاز نظام، امر به معروف و نهی از منکر مؤثر و زیبا عنوان نموده و تأکید نمودند که در این راه باید جهادی عمل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار