اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ازنیروگاه اتمی بوشهر بازدید و حوزه‌های مختلف این نیروگاه را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 27 April 2015
تابناک بوشهر: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی صبح امروز ازنیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند و بخش‌های مختلف این مرکز انرژی را مورد بررسی قرار دادند.

اعضای کمیسیون انرژی اتمی ایران که از ساختمان توزین، اتاق کنترل ودیگر حوزه‌‌های نیروگاه اتمی بوشهر بازید کردند محمد احمدیان معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی ایران توضحیات لازم در بخش‌های مختلف ارائه کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت کمیسیون انرژی مجلس از طرح صنعت برق مورد توجه است اظهار داشت: طرح حمایت از صنعت برق کشور برای ارائه درصحن علنی مجلس تدوین شده است  که با تصویب آن کمک‌های خوبی برای توسعه طرح‌های نیروگاهی و زیرساخت‌های صنعت برق فراهم می‌شود.

علی مروی با بیان اینکه نظارت و بررسی مشکلات موانع فراروی بخش‌های مختلف را برطرف می‌کند تصریح کرد: اجرای وظایف نظارتی مجلس زمینه شناسایی و حل موانع و مشکلات فراروی بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند که یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان در این حوزه است.

وی با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس زمینه بهره‌مندی بیشتر مردم را از قابلیت‌ها و امکانات فراهم می‌کند گفت: این بازدیدها ضمن اینکه مشکلات را شناسایی و برطرف می‌کند زمینه ارتقا از امکانات موجود برای افزایش بهره‌مندی مردم فراهم می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار