فرماندار دیلم گفت: در سال گذشته ۳۸۵ میلیارد ریال به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت که نسبت به گذشته بیش از سه برابر افزایش یافت .
کد خبر: ۲۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 28 April 2015
تابناک بوشهر: قاسم قائدی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دیلم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با عنایت دولت تدبیر وامید  و استاندار بوشهر اعتبارات خوبی به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت و شاهد  تحول خوبی در بخشهای مختلف هستیم.

وی از افزایش سه برابر اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد و افزود: این اعتبارات در فصول و بخش‌های مختلف بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است.

قائدی تصریح کرد: در راستای تاکیدات استاندار بوشهر در خصوص  تغییر مبلمان شهری در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه های عمران شهری دیلم و امام حسن اختصاص یافت.

وی به اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان از محل تبصره ۲۲ نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در سال ۹۳ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان از محل تبصره ۲۲ به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون ۵۶ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

قائدی تصریح کرد: این اعتبارات در بخش‌های بهداشت و درمان، احداث زمین چمن مصنوعی، زیر سازی و آسفالت کوچه و معابر، ورزش، آموزش و شیلات هزینه خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار