نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مدیریت و تلاش در محیط کار باید جهادی باشد تا دچار آسیب و زیان نشویم.
کد خبر: ۲۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 28 April 2015
تابناک بوشهر: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روزسه شنبه درهمایش همدلی، همزبانی با رویکرد حمایت ازکار وکارگر ایرانی به مناسبت روز کارگر در بوشهر افزود: مهارت افزایی نیروهای کارهمراه باحمایت های مادی و معنوی درتحقق اقتصاد مقاومتی تاثیر فراوان دارد و ضروری است.

وی اضافه کرد: درشرایط کنونی باید به حرکت مدیریت و نیروهای کار مشور به سمت تولید کالای مرجع باشد تا نیازمند واردات نشویم.

امام جمعه بوشهر اظهارکرد: برنامه ها باید دانش بنیان، علمی و دانایی محور در فضایی فرهنگی تدوین شود تا در دوره ای که جهان به سمت برنامه ریزی و طراحی در حرکت است، دچار آسیب نشویم.

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر ادامه داد: قشر کارگر باید موردحمایت های تسهیلاتی قرار بگیرد تا بتواند با امنیت خاطر در شغل خود خدمت کند.

وی با بیان این که استان بوشهر ثروتمند است بیان کرد: این استان منشا کارهای اقتصادی بزرگ در کشور است و باید با برنامه ریزی مناسب اشتغال کامل برای ساکنان آن فراهم شود.

صفایی بوشهری گفت: درصورت توسعه و پیشرفت با برنامه ریزی دراستان می توان در افق بلند مدت به عنوان الگو در کشور مطرح شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهرگفت: کارگران موثرترین نیروی محرکه کار و اقتصاد در کشور هستند که در رشد و توسعه آن موثرند.

حمید رضا پناه افزود: این قشر درتحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نقش بسزایی دارند که دراین ارتباط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تبعیت از دولت شرایط مورد نیاز را برای آموزش این قشر با همکاری فنی و حرفه ای ایجاد خواهد کرد.

در این همایش از کارگران استان بوشهر تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار