سرمربی تیم موج گناوه:
سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه گفت: این تیم که اولین دوره حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی را تجربه خواهد کرد، در چهار مسابقه اول خود با قرعه بد روبرو شده و بازی های سختی در پیش دارد.
کد خبر: ۲۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 30 April 2015
تابناک بوشهر: حیدر نیکونژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم بدون بازی تدارکاتی با حریفانی باید دیدار کند که جزو چهارتیم برتر لیگ کشور هستند.

وی گفت: این تیم در اولین مسابقه خود در روز جاری میزبان گلساپوش یزد است که سال گذشته توانست فینالیست این مسابقات شود و در دومین دیدار بمصاف نوشهر می رود که بازیکنان باید مسافت طولانی را با اتوبوس بپیمایند و خسته در میدان حاضر شوند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه بیان کرد: مسوولان استانی و شهرستانی باید تدابیری بیاندیشند که این تیم دیدارهای بیرون از خانه را که مسافت طولانی دارند بوسیله هواپیما انجام دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان این تیم تمام بومی هستند و باهم عهد بسته اند که نتایج قابل قبول و درخشانی در لیگ برتر کسب کنند.

وی در باره آمادگی این تیم افزود: دو بازیکن جدید که بومی هستند به تیم اضافه شده اما بدون دیدار تدارکاتی با تیم های مطرح پا به این مسابقات خواهیم گذاشت.

نیکونژاد خاطرنشان کرد: تمام توان و تلاش خودرا با حمایت تماشاگران خونگرم برای کسب نتایج درخور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بکار خواهیم بست.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی روز پنجشنبه و جمعه جاری آغاز و براساس اعلام فدراسیون فوتبال، درمرحله اول این مسابقات سیزده تیم شرکت دارند که دریک گروه وبه صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.

در این مسابقات تیم موج گناوه از استان بوشهر به مصاف تیم های دریانوردان پارس جنوبی بوشهر ، گلساپوش یزد، خزر رودسر، فائزکاران ساری، شهرداری بندرعباس، ملوان بندرگز، یاران اصفهان، قوی سپید انزلی، تاک تیران اصفهان، لسمان مروارید خزر، شهید جهان نژادیان آبادان و شهرداری نوین تبریز خواهدرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار