عملیات اجرایی احداث خانه بهداشت روستای حصار از توابع شهرستان دیلم به همت خیر حاج حسین خدری روز دوشنبه درآیینی با حضور مسوولان این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 04 May 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم دراین آیین با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید دراجرای طرح تحول سلامت، گفت: با گذشت یک سال از اجرای طرح تحول سلامت کمتر خانواده ای را می توان یافت که از خدمات این طرح استفاده نکرده باشد و رضایت عمومی ازاین طرح را می توان در گوشه و کنار از زبان مردم شنید.

کریم علی حسنی افزود: یکی از شاخص های مهم در توسعه یافتگی هر جامعه، پیشرفت در زمینه بهداشت و درمان است و هر مقدار این شاخص رشد بهتری نشان دهد نمودی از پیشرفت و توسعه در آن جامعه است.

وی به مشارکت مردم در امر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: خیرین این شهرستان همگام با دولت در عرصه بهداشت و درمان خدمات ارزنده ای ارایه کرده و دراین ارتباط یک خیر این منطقه با حرکتی ارزشمند احداث خانه بهداشت در روستای حصار را تقبل کرده است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم هم گفت: این شهرستان یکی از شهرستان های پیشرو در امر جذب کمک های مردمی درعرصه بهداشت و درمان است که پروژه خیر ساز خانه بهداشت روستای حصار یکی از آنها است.

عبدالحسین ناصری افزود: این پروژه به همت خیر حاج حسین خدری احداث خواهد شد و طبق برنامه زمانبندی شده در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: ساختمان خانه بهداشت حصار با توجه به کمبود فضای فیزیکی برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و فرسوده بودن بنا نیاز به بازسازی داشت که هم اینک مراحل زیر سازی این بنا و همت این خیر در دست اجراست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار