رییس اداره صنعت، معدن وتجارت گناوه گفت: اصناف بازرسان قوی دولت هستند که سهم بسزایی درتوسعه اقتصادی کشور و مقابله با تحریم ها بویژه محقق شدن اقتصاد مقاومتی دارند.
کد خبر: ۳۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 10 May 2015
تابناک بوشهر: محمدحسین داریونی روزیکشنبه درنشست با جمعی از معتمدان بازار این شهرستان با دستورکار تشکیل هیات امنای بازار، افزود: اصناف و بازاریان همواره پشتیبان وحامی ارزش های انقلاب بوده و حضور آنان درعرصه های گوناگون انقلاب چشمگیر و پرشور است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال ازسوی رهبرمعظم انقلاب به نام سال دولت وملت، همدلی و همزبانی گفت: از بازاریان انتظار می رود با تشکیل هیات امنا، اتاق فکر جدیدی به منظورهمفکری وهمکاری با اتاق اصناف واداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان نمایندگان دولت دایر کنند.

یکی از معتمدان بازار گناوه گفت: جمعی زیادی از بازاریان تصمیم گرفتند که هیات امنای بازار را باهدف بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات موجود در بازار تشکیل و راه اندازی کنند.

منصور مدرسی افزود: تشکیل هیات امنا به منزله ایجاد رقابت و موازی کاری با اتاق اصناف نیست بلکه پیگیری و حل مشکلات موجود در سطح بازار از اهداف آن است.

در پایان این نشست 30 نفر از بازاریان به عنوان هیات امنا انتخاب شدند.

دراین نشست مقررشد نشست های این هیات هر ماه یک بار با دستور کار پیگیری مشکلات بازار به اطلاع مسوولان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان رسانده شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار