امام جمعه اهرم استان بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر یک مجموعه فرهنگی و اجتماعی است که این مهم به عنوان یک ویژگی بسیار ارزشمند باید حفظ شود.
کد خبر: ۳۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 10 May 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام عیسی راستگو روز یکشبنه درنشست با امدادگران، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمرتنگستان با تبریک هفته هلال احمرو صلیب سرخ جهانی افزود: فعالیت های امداد ونجات و برنامه های فرهنگی هلال احمر در جامعه بویژه برای جوان و نوجوان بسیار موثراست که این امر باید گسترش یابد.

وی با قدردانی از فعالیت های جمعیت هلال احمر تنگستان در بخش داوطلبان، جوانان و امدادگران اضافه کرد: انجام کارهای امدادی همراه با فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی بسیار تعیین کننده است.

راستگو ادامه داد: حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در همه حوادث ها و بحران ها ملموس است به گونه ای که حضور نجات گران در رسیدگی به افراد بحران زده سبب اطمینان خاطر افراد آسیب دیده می شود.

وی به تشریح وظایف جمعیت هلال احمر پرداخت و افزود: هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای پاسداشت خدمات صادقانه امدادگران جمعت هلال احمر به مردم است.

راستگو ادامه داد: در هنگام بروز حوادث دراستان بوشهر علاقه و خدمت عاشقانه این امدادگران به منصه ظهور می رسد به گونه ای که امدادگران تنگستانی در زلزله شهرستان دشتی با عشق وعلاقه برای خدمت وامداد رسانی به آسیب دیدگان درمنطقه حضوریافتند و بار سنگین مصیبت دیدگان را کاهش دادند.

امام جمعه اهرم افزود: با توجه به این که بیشتر داوطلبان هلال احمر قشر جوان هستند انجام کارهای امدادی همراه با فعالیت های فرهنگی دراین قشر بسیار تعیین کننده است.

راستگو گفت: در نوروز 94 جمعیت هلال احمرشهرستان تنگستان یکی از نهادهای موفق درسطح استان بوشهر در امداد رسانی و نجات غریق بوده است که زحمات آنها قابل تقدیر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار