فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی از برگزاری یادواره شهدای روستای درازی و 7 شهید شهرستان دشتی در 24 تیر ماه مصادف با 28 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 12 May 2015
تابناک بوشهر: علی غضنفری ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی یادواره شهدای گمنام دشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدا باید همراه با پیام باشد و نکته‌ای که در وصایای شهدا برجسته است پایبندی به انقلاب و نظام است که باید در این یادواره‌ها برجسته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی افزود: برگزاری کلیشه‌ای یادواره شهدا ازجمله آسیب‌های یادواره‌هاست که در یکساعت با یک سخنرانی و مداحی برگزار و فقط بودجه بیت‌المال هزینه می‌شود  و این در حالی است که بسیاری از خانواده‌های شهدا و رزمندگان نیاز به رسیدگی دارند.

حسین زارعی، دبیر ستاد برگزاری یادواره 14 شهید روستای درازی و 7 شهید گمنام شهرستان دشتی نیز گفت: ویژگی یادواره امسال شاخص بودن شهید مهدوی به عنوان شهید ملی و اضافه‌شدن دو شهید گمنام مدفون در کاکی است.

مسئول کمیته تبلیغات یادواره شهدای گمنام و شهدای روستای درازی دشتی نیز گفت: شرط خدمتگزاری به شهدا و خانواده آنها حفظ شأن شهدا و خانواده‌های آنهاست و تاکنون این یادواره به مدیریت خوب که زبانزد شده در حد کشوری برگزار شده است.

سید نیام‌الدین حسینی افزود: با برگزاری این یادواره جو فرهنگی روستا متحول شده و به برکت همین یادواره خدمات خوبی از جمله احداث جاده روستا، خیابان‌کشی روستا، احداث گلزار شهدا و سالن ورزشی، احداث حسینیه توسط همرزمان شهید حمیدرضا زارعی اتفاق افتاده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار