امام جمعه خورموج:
امام جمعه خورموج گفت: از اشتباهات انجام شده در خورموج دفن شهدای گمنام در گلزار شهدای خورموج بوده که باعث شده این شهدا مهجور بمانند.
کد خبر: ۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 12 May 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در نشست مقدماتی برگزاری یادواره شهدای روستای درازی و7 شهید گمنام دشتی اظهار داشت: قطعا برگزاری یادواره شهدا تاثیرات فرهنگی زیادی دارد و تعبیر رهبر معظم انقلاب که زنده نگه‌داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: یادواره شهدای درازی از برنامه‌های کم‌نظیری است که در منطقه و به شکل خودجوش و مردمی برگزار می‌شود و تا‌کنون نیز برکات زیادی برای این روستا داشته است و همت برگزارکنندگان نیز بر این باشد که به سمت دولتی کردن این یادواره نباشند.

مصلح خاطرنشان کرد: باید این یادواره به سمت کیفیت بخشی پیش برود و سخنرانانی دعوت شوند که علاوه براینکه یادگاران دفاع مقدس هستند از قدرت بیان بالایی نیز برخوردار باشند.نفس حضور شهدای گمنام در شهرها ایجاد تحول بوده و از اشتباهات انجام شده در خورموج دفن شهدای گمنام در گلزار شهدای خورموج بوده که باعث شده این شهدا مهجور بمانند.

امام جمعه کاکی نیز گفت: ترویج آرمانهای شهدا کار شایسته‌ای است و از دست‌اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام محمد محمدی افزود: شعار شهدا شرمنده‌ایم باید به شهدا رزمنده‌ایم تغییر کند چون باید دنبال اهداف و آرمان‌های شهدا باشیم. از معاونت فنی استانداری که اعتبار لازم برای ایجاد گنبد و یادمان شهدای کاکی اختصاص دادند تشکر می‌کنم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار