امام جمعه موقت بوشهر گفت: مسائل اقتصادی کشور هیج وابستگی به مذاکرات هسته‌ای ندارد.
کد خبر: ۳۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 16 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دشتی در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد:‌ مذاکرات هسته‌ای یک مبارزه و جنگ سیاسی و دیپلماسی است و کسی که در این مذاکرات در مقابل استکبار قرار گرفته می‌داند که دشمن در برابر او ایستاده و باید یک مبارزه دیپلماتیک انجام دهد و مراقب باشد که در این مذاکرات تحقیر نشویم.

وی اضافه کرد: ما به عنوان انسان‌های انقلابی شناخته می‌شویم اما انسان‌های انقلابی که منطقی بوده و حاضر به مذاکره هستیم اما زیر بار تحقیر نمی‌رویم.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: با نظارت مقام معظم رهبری مذاکرات مسیر مناسبی را طی می‌کند. مذاکرات مسائلی است که در جای خود اهمیت دارد اما مسائل اقتصادی کشور هیچ وابستگی به مذاکرات ندارد ضمن اینکه نرمش‌ها در مذاکرات هم به معنای ذلت نخواهد بود.

دشتی ادامه داد: مقام معظم رهبری این توصیه را مطرح کردند و تمام سیاست‌مداران هم باید به آن توجه کنند که از این مذاکرات دشمن سوءاستفاده نکند و آن را به تفرقه سیاسی تبدیل کند.

وی گفت:‌ جبهه استکبار از هیچ تهدیدی علیه کشور ما فروگذار نکرده و هیچ وقت هم از موضع خود کوتاه نیامده و هر کاری از دستش برآمده علیه نظام اسلامی انجام داده است.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: جبهه استکبار همچنان وجود دارد و این جبهه با تمام ابزار مادی و نظامی علیه کشور توطئه می‌کند در این جبهه روسیه و آمریکا و دیگر کشورهایی که دشمن دین و اخلاق هستند موافق هم عمل می‌کنند.

دشتی اظهار کرد: اما در مقابل جبهه استکبار هنر امام و رهبری این بود که بسیج جهانی ملت‌ها و انسان‌های آزاده را فراهم کرده‌اند که این بسیج در سوریه، لبنان، یمن و عراق می‌توانند، باشند لذا ما باید این جبهه را حفظ کنیم چرا که حفظ این جبهه حفظ خودمان است.

وی یادآور شد: امروز خطر بزرگی که اسلام و کشورهای مسلمان را تهدید می‌کند خطر تفرقه دینی و مذهبی است و با زیرکی استکبار به دنبال این تفرقه است و سیاست غرب و شرق این است که ما مسلمانان را به خود سرگرم کنند.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند در این جبهه بصیرت داشته باشیم و این اختلافات به جنگ مذهبی تبدیل نشود.

دشتی همچنین با تبریک فرا رسیدن بعثت پیامبر(ص) گفت: جلوه بزرگ خدا در این شب است و تجلی معنوی، عرفانی، هدایت و راهنمایی انسان در این شب متجلی شده است.

وی اضافه کرد: باید شاکر نعمت رسالت باشیم چرا که اگر رسول خدا نبود که اسلام را عرضه کند و ما را از جهالت نجات دهد ما در گمراهی می‌ماندیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار