فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه؛
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، احساس مسئولیت ما در قبال خلیج‌فارس بیشتر شده است. امروز به‌تناسب نوع تهدیداتی که در خلیج‌فارس وجود دارد به تناسب تهدیدات، آمادگی همه‌جانبه نیز وجود دارد که نشأت‌گرفته از ایامی است که دور هم جمع شدیم.
کد خبر: ۳۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 25 May 2015
تابناک بوشهر: علی رزمجو صبح امروز در دیدار مسئولان استان بوشهر به مناسبت حماسه سوم خرداد اظهار داشت:
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی است و با مجموعه توانمندی و قابلیت‌ها، دست‌به‌دست هم دادیم تا نظام جمهوری اسلامی عرضه اندام کند و اکنون صاحب‌نظر در مقیاس جهانی است.

رزمجو بیان کرد: سعی کردیم امنیتی که لازمه توسعه نظام است به اشکال مختلف برقرار باشد، لذا از جدیت استاندار و اعضای شورای تأمین برای تأمین امنیت اجتماعی، اقتصادی در استان قدردانی می‌کنم.از نظر استانی و مرز آبی با خلیج‌فارس، امنیت قابل قبولی در منطقه داریم و باید قدر امنیت موجود در استان را بدانیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، احساس مسئولیت ما در قبال خلیج‌فارس بیشتر شده است.منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، آماده هرگونه همکاری در عرصه‌های توسعه، امنیت با مسئولان ارشد استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار