فرمانداردیلم گفت: تولید میگوی یرورشی در این شهرستان دو برابر افزایش یافت.
کد خبر: ۳۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 26 May 2015
تابناک بوشهر: روابط عمومی فرمانداری روز سه شنبه به نقل از قاسم قائدی در آیین تودیع و معارفه رییس شیلات این شهرستان افزود: درسال گذشته یک هزار و 700 تن میگوی پرورشی در سایت بویرات برداشت شد درحالی که سال قبل آن 850 تن بود.

وی گفت: : پارسال بیش از پنج هزارو 300 میلیون ریال به حوضچه های بویرات در قالب برق رسانی و لایروبی کانال های آب رسان اعتبار تخصیص داده شد.

فرمانداردیلم بیان کرد: با حمایت های دولت از مجموع 47 شرکت مستقر در سایت پرورش میگو بویرات بیش از 38 شرکت درسال گذشته فعال بودند.

وی گفت: سرمایه گذاران پرورش میگو سایت های جدید باید علاوه بر حوضچه، در زمینه تامین غذا، بسته بندی و تمامی اقدامات خودکفا باشند که می تواند گامی در جهت اشتغال باشد.

قائدی بیان کرد: این شهرستان ، نخستین شهرستان در استان بوشهر است که در زمینه ساماندهی لنج و قایق های تفریحی و صیادی اقدام کرده است.

فرماندار دیلم گفت: دولت افتخار دارد با عدالت، راستگویی، صداقت، شفافیت و به صورت کارشناسی اقدامات لازم را در همه زمینه ها انجام داده تا مردم نتیجه آن را لمس کنند.

وی از صیادان خواست تا امورات خود را به روز کنند تا تسهیل و سرعت در روند کار آن ها ایجاد شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر هم با بیان اینکه شهرستان دیلم در صید و صیادی فعال بوده و در استان و کشور دارای جایگاه قابل قبولی است، گفت: تعاونی صیادی دیلم نقطه قوت برای این استان است.

حسین بهمنیاری افزود: شیلات شهرستان ها در صورت مساعد بودن هوا در روزهای تعطیل مجوز خروج صید و صیادی صادر کنند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با تا کید بررونق آبزی پروری گفت :به آبزی پروران خدمات وتسهیلات داده می شود.

درپایان این نشست تمیمی به عنوان رییس جدید شیلات دیلم معرفی و از زحمات دوران خدمت 20 سال مهندس بهروزقوامی تقدیر وتجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار