رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: پس از بررسی و ارزیابی ۱۸ اثر نمایشی از استان بوشهر آثار راه یافته به بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه معرفی شد.
کد خبر: ۳۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 26 May 2015
تابناک بوشهر: سیدمحمدحسین سیدزاده ظهر امروز در نشست با هنرمندان حوزه هنری بوشهر، با بیان اینکه جشنواره تئاترسوره ماه با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند برگزار می‌شود اظهار داشت: این جشنواره در قالب سه اصل مهم دانش، اخلاق، ایمان و با شعارمعنویت، اندیشه و هنر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه موضوعات اسلامی انقلابی مورد توجه جشنواره تئاتر سوره است تصریح کرد: به آثاری که به موضوعات ارزشهای دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی، چشم انداز ایران 1404 بپردازد توجه ویژه‌ای می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر با بیان اینکه بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، در دو مرحله‌ منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود گفت: آثاری که بر اساس خاطرات، رمان و داستان‌های منتشر شده با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقتباس نمایشی شده باشند در اولویت است.

سیدزاده با اشاره به معرفی هیئت بازبین بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه گفت: علیرضا میرشکاری، محمدصادق سعیدی و مرتضی قائدپوری به عنوان هیئت بازبین بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه در استان بوشهر منصوب شدند که پس از بررسی و ارزیابی 18 اثر نمایشی از شهرستان‌های دیلم، دشتستان، دیر، خارگ وسایر نقاط استان بوشهر 8 اثر را انتخاب و برای اجرای عموم به دبیرخانه معرفی کردند.

وی افزود: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در مردادماه امسال به دبیری فرید میرشکار در استان بوشهر برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار