امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: انتقال میراث مجاهدان راه خدا به نسل های آینده تنها ازطریق ادبیات وهنرامکان پذیر است و باعث ماندگاری رشادت های رزمندگان اسلام درجامعه می شود.
کد خبر: ۴۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 27 May 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام حسن مصلح روز چهارشنبه درآیین شعر خوانی و خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دشتستان در برازجان به اهیمت شعر و ادبیات دریک جامعه اسلامی پرداخت و افزود: سرودن شعر با مضمون ارزشی و به قصد حفظ و اشاعه معارف اهل البیت (ع) جهاد فی سبیل الله است.

وی با تجلیل از رشادتهای رزمندگان ایران اسلامی درهشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: نسل جوان امروز با خاطرات رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد آشنا می شود به همدین دلیل باید خاطرات دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنیم تا مورد بهره برداری عموم بویژه نسل جوان قرار گیرد.

مصلح بیان کرد: ارتش رژیم بعث صدام با آن همه تجهیزات مدرن و با حمایت همه مستکبران و مرتجعان منطقه نتوانست مقابل جوانان جان بر کف وسلحشور ایران اسلامی پیروز شود زیرا جوانان ما از حضرت عباس و حضرت علی اکبر الگو گرفته بودند.

امام جمعه برازجان تنها راه برون رفت از تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات کنونی را اعتماد به جوانان پاک و غیور ایران در عرصه عمران و آبادی ایران اسلامی دانست.

وی ادامه داد: همان گونه که رهبرمعظم انقلاب به این جوانان ایمان و اعتماد دارند، همه مسوولان نیز باید با توکل به خداوند و اعتماد به جوانان هوشیار ایران اسلامی بر موانع دشمنان فائق آیند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار