مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ومعدن استان از 17 تا 19 خرداد امسال با حضور 40 واحد تولیدی درمحل دایمی نمایشگاه ههای بین المللی بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 31 May 2015
تابناک بوشهر: مهرداد ابراهیمی روزیکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه با هدف تبادل اطلاعات، ارتباط بیشتر بین بخش های صنعت و دانشگاه، معرفی بیشتر محصولات تولیدی استان به بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور، زمینه سازی برای ارایه تولیدات صنعتگران بومی در بازارهای جهانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ابراهیمی اضافه کرد: دولت تدبیر وامید برای ارتباط و تعامل بیشتر تولیدکنندگان داخلی با رقبای خود در دنیا عزم جدی دارد که دراین ارتباط برپایی این گونه نمایشگاه ها موثر است.

وی بیان کرد: همچنین استان بوشهر با دارا بودن مجموعه های عظیم صنعت و معدن می تواند زمینه تعامل بین صنعت و دانشگاه را به نحو مطلوب ایجاد کند که باید دراین زمینه برنامه ریزی های متناسب صورت بگیرد.

ابراهیمی ادامه داد: درنمایشگاه امسال دستاوردهای مراکز علمی پژوهشی استان بوشهر درمسیر پیوند صنعت و دانشگاه به نمایش گذشته خواهد شد و امیدواریم که این فرصت زمینه ساز ارتقای شاخص های رشد و توسعه یافتگی صنعتی و معدنی در این استان باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار