فریاد جوانان عسلویه برای اشتغال؛
عد از اینکه مهدی یوسفی مدیرعامل پارس جنوبی شد جوانان منطقه عسلویه و استان بوشهر انتظار داشتند وضعیت اشتغال نیروهای بومی سروسامان بگیرد. یوسفی باید برای برآورده کردن این توقع جوانان بومی با باندها و صاحبان شرکت‌های حاظر در منطقه ویژه رایزنی کند و آنها را موظف به به کار گرفتن افراد بومی کند.
کد خبر: ۴۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 01 June 2015

تابناک بوشهر: صبح امروز تجمعی از سوی جوانان بومی عسلویه مقابل ساختمان منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار شد. به گفته یکی از تجع کنندگان از دو هفته پیش پس از جواب های تکراری مسولان بصورت هماهنگ تصمیم بر تجمع مسالمت آمیز می‌گیرند. مسولان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی پس از تجمع این افراد جویای کار آنها را به سالن همایش منقل کرده‌اند.
با وجود مسالمت برگزار شدن این تجمع نیروهای انتظامی در آنجا حاظر شدند تا از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری کنند.
بعد از اینکه مهدی یوسفی مدیرعامل پارس جنوبی شد جوانان منطقه عسلویه و استان بوشهر انتظار داشتند وضعیت اشتغال نیروهای بومی سروسامان بگیرد. یوسفی باید برای برآورده کردن این توقع جوانان بومی با باندها و صاحبان شرکت‌های حاظر در منطقه ویژه رایزنی کند و آنها را موظف به به کار گرفتن افراد بومی کند.
در اواخر دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد طرحی تصویب شد که یکی از خواسته‌های قدیمی و همیشگی مردمان استان بوشهر بود. بنا بر این طرح منطقه ویژه اقتصادی پارس و شرکت‌های حاظر در این منطقه باید 50 درصد از نیروهای بومی را به کار گمارند.
هنوز این مصوبه دولت قبل اجرا نشده است و هر از چند گاهی شاهد این نارضایتی جوانان استان بوشهر هستیم. اردیبهشت سال جاری شرکت پتروشیمی تخت جمشید یکی از شرکت‌های تابعه منطقه ویژه پارس جنوبی در برگزاری آزمون استخدامی خبر ساز شد و بعد از اعتراض مردم و رسانه‌های استان بوشهر، آزمون استخدامی‌باطل اعلام شد. از این موارد اعتراضی در همه جای استان بوشهر به چشم می‌آید. صنایع موجود در خارگ و نیروگاه اتمی هم نتوانسته‌اند رضایت جوانان و مردم استان بوشهر را برآورده کنند.





Displaying IMG-20150601-WA0021.jpg

Displaying IMG-20150601-WA0019.jpg

Displaying IMG-20150601-WA0022.jpg

Displaying IMG-20150601-WA0020.jpg

Displaying IMG-20150601-WA0018.jpg
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
برادر من چرا واقعیت ها رو نمیگین
تجمع چند هزار نفری نردم به خاطر اعتراض به چند چیز بوده
۱ - اعتراض به بیکاری افراد بومی در عین حالی که از نیروهای غیر بومی استفاده میشه
۲- اعتراض به وضع آلودگی هوای شرکت هایی که به صورت غیر اصولی ساخته شدن
۳ - اعتراض به این که مسئولین یا از نیروی بومی استفاده نمیکنند یا اینکه در پائین ترین شغل های خدماتی استفاده می کنند
امیدوارم ب گوش مسئولین برسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار