مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عربستان سعودی گفت: نگاه وحدت آفرین رهبر فرزانه انقلاب درس عبرتی برای همگان است. .
کد خبر: ۴۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 01 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام احمد زمانی یکشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای انفجار مساجد قطیف و دمام عربستان سعودی در بوشهر افزود: دید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران به همه جامعه نگاهی پدرانه و دلسوزانه است.

وی ادامه داد: سالیان سال دشمنان با هزینه کردن 180 میلیارد دلار قصد دارند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند ولی در سایه رهبری های رهبر فرزانه انقلاب که زبانزد دنیا است راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی و بیداری در جهان اسلام عده ای قصد ایستادگی در برابر این بیداری ها را داشته اند ولی اراده خداوند چیز دیگری است و آنها به هدف خودشان نخواهند رسید.

مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عربستان سعودی اضافه کرد: امروزه در نیروهای نظامی، انتظامی و سایر ابعاد، دنیا قدرت ایران را باور کرده است.

زمانی اظهارداشت: در سوریه تاکنون 360 میلیارد دلار برای از بین بردن حکومت اسلامی در این مدت کوتاه هزینه کرده اند اما به فضل الهی به جایی نرسیدند.

وی یادآور شد: امروز انسان از وحدت شیعه و سنی در ایران بویژه در غرب و شرق کشور احساس لذت می کند و دشمنان پول های زیادی برای برهم زدن این اتحاد در حال هزینه کردن هستند.

مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عربستان سعودی اضافه کرد: امروز که مناطق دمام و قطیف شیعه نشین این کشتارها انجام گرفته قلب ملت ایران خون بار شده است.

وی تاکید کرد: ماموریت سازمان اطلاعاتی سیا امروز به عهده برخی از کشورهای منطقه گذاشته شده است تا اهداف شوم خود را پیاده کنند ولی وعده ها الهی بطور قطع به سمت ظالمان و ستمکاران خواهد رفت.

این آیین توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بوشهر با حضور شمار زیادی از مردم برگزار شد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار