سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از پیگیری و تلاش برای تأسیس مرکز دشتی‌شناسی و برگزاری جشنواره هنری در دشتی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 08 June 2015
تابناک بوشهر: حمید زارعی امروز در دشتی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی اظهار داشت: برای نیل به این اهداف، برنامه کوتاه‌مدت و درازمدتی را ترسیم کرده‌ام که با توکل بر خدا و حمایت مسئولان و جامعه فرهنگی، هنری محقق خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی افزود: در برنامه کوتاه‌مدت تشکیل مجمع خیرین فرهنگی، تأسیس مرکز دشتی شناسی، ایجاد هفته فرهنگی دشتی، برگزاری جشنواره هنری شهید مهدوی، جشنواره ملی شعر دلیران دریا ویژه شهدای خلیج‌فارس، جشنواره ادبی فایز دشتی، جشنواره هنری رمضان و جشنواره‌های کارگاهی، شناسایی و تقدیر از فعالین فرهنگی شهرستان بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

 وی ادامه داد: افزایش برنامه‌ها و کارگاه‌های فرهنگی و هنری، حضور فعال هنرمندان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، توجه به فرهنگسرای شنبه و کاکی، توجه به آیین‌ها و آواهای مذهبی و صنایع‌دستی چون عبا بافی و پیگیری برای ثبت ملی آن‌ها، ثبت فرهنگ شفاهی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در روستاها و تشکیل کانون خبرنگاران بخش دیگری از برنامه‌های من در سال جاری خواهد بود.

زارعی یادآور شد: امید است زیرساخت‌های فرهنگی و تجهیز مراکز فرهنگی با مساعدت فرماندار دشتی محقق شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امامان جمعه، بخشداران و شهرداران دغدغه فرهنگی دارند که این خود موهبت و غنیمتی برای مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار