آیت‌الله صفایی بوشهری؛
تاریخ استان بوشهر گواه است که مردم این خطه همواره با روح ولایتمداری و شجاعت در مقابل استکبار و استعمار ایستاده‌اند و هیچ‌گاه به دشمنان اجازه تعرض به این آب و خاک را نداده‌اند.
کد خبر: ۴۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 09 June 2015

تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: مردم استان بوشهر دارای روحیه استکبارستیزی و شهادت‌طلبی قوی هستند و همواره در دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی پیشتاز هستند.

وی افزود: تاریخ استان بوشهر گواه است که مردم این خطه همواره با روح ولایتمداری و شجاعت در مقابل استکبار و استعمار ایستاده‌اند و هیچ‌گاه به دشمنان اجازه تعرض به این آب و خاک را نداده‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما اهل جنگ نیستیم ولی مرد جنگیم، اضافه کرد: ملت ایران دارای روحیه بالای ایثار و فداکاری و شهادت‌طلبی هستند و هر چند شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده‌اند ولی در مقابل تهاجمات به خوبی ایستادگی کرده‌اند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/09/4/1733132.jpg

وی به معنویت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: ایمان و توکل بر خدا در دوران صدر اسلام و هم اکنون در انقلاب اسلامی همواره مایه اقتدار و توانمندی نیروهای اسلام بوده است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری از اتصال به خداوند و اهل‌بیت (ع) به عنوان رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروزه نیز با تکیه بر معنویت آمادگی کاملی برای دفاع از این آب و خاک دارند.

وی ادامه داد: امروز نیز دریا به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌ها در عرصه مدیریت جهانی محسوب می‌شود و مدیریت سیاسی جهان در دست کشورهایی است که بتوانند دریا را مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: کشوری که بتواند آبراه‌های بین‌المللی و استراتژیک همچون خلیج فارس را مدیریت کند، می‌تواند حرف‌های زیادی در عرصه مدیریت جهان داشته باشد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/09/4/1733016.jpg

وی به توانمندی بالای ایران در خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه و ارتش در دریا دارای اقتدار بالایی هستند و این موضوع باعث شده تا عزت و اقتدار ایران در عرصه‌های مختلف افزایش یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار