فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امنیت پایدار در استان بوشهر حاکم است.
کد خبر: ۴۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 09 June 2015
تابناک بوشهر: سردار فتح‌الله جمیری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند و همه وظیفه داریم که در راستای تحقق این شعار تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در تمام سطوح استان بوشهر حاکم است، اضافه کرد: همکاری و همدلی بین دستگاه‌های مختلف در استان بوشهر باعث شده تا شاهد امنیت مطلوبی در بخش‌های مختلف استان باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: باید برای ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان تلاش مضاعفی داشته باشیم تا به توسعه هر چه بیشتر استان نزدیک شویم.

وی به نقش بسیار مهم دستگاه قضایی در ایجاد و تامین امنیت اشاره کرد و بیان داشت: دادگستری استان بوشهر همواره در راستای مقابله با مجرمان و متخلفان تلاش‌های ویژه‌ای داشته است و در امنیت استان نقشی تاثیرگذار دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: برای تحقق شعار امسال از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و دستگاه‌های مختلف باید در راستای همدلی و وحدت بیشتر تلاش کنند.

علی جمادی ادامه داد: همدلی بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف در استان بوشهر حاکم است و دستگاه قضایی استان بوشهر نیز در کنار سایر دستگاه‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان تلاش می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار