فرماندار دیلم از اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: عزم جدی ما بر نصب تصاویر شهدای والامقام شهرستان در فضای شهری است که امید آن می رود که طی سال جاری با همکاری سایر دستگاه های اجرایی این قضیه، عملی و به منصه ظهور برسد.
کد خبر: ۴۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 12 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام تشکری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در سفر به شهرستان  دیلم با حضور در دفتر فرماندار این شهرستان در جریان مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پروژه های عمرانی بنیاد شهید گفت و گو کردند.


قاسم قایدی، فرماندار دیلم ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت و پیگیری های حجت الاسلام تشکری درباره مسائل حوزه ایثار و شهادت در این شهرستان به ویژه مقوله پروژه های عمرانی و اعتبارات لازم در این باره گقت: بنیاد شهید فعال ترین دستگاه اجرایی در سفر به این شهرستان است.


وی افزود: حضور بیش از چهار بار مسؤولان رده بالای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به شهرستان دیلم نشانه توجه خاص و ویژه آنان در راستای بررسی مسائل جامعه ایثارگری و پیگیری اعتبارات جهت انجام پروژه های عمرانی در شهرستان دیلم است.


فرماندار دیلم از همکاری و قول مساعد درباره تأمین مطالبات پیمانکاران پروژه های عمرانی بنیاد شهید در سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم جمهوری به مقوله ایثار و شهادت، ما نیز با تأسی از فرامین و دستورات بزرگان نظام از هر گونه همکاری و تعاملی در راستای خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران شهرستان استقبال خواهیم نمود.


قایدی از تصویب اعتبارات پروژه های عمرانی مورد درخواست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان دیلم خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های ارزشمند حجت الاسلام تشکری و معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد شهید ما نیز به طور ویژه به این مقوله نگاه کردیم و در حد توان به این موضوع پرداختیم.


فرماندار دیلم هم چنین از اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و افزود: با توجه به درخواست حجت الاسلام تشکری و شعار سال که حول مسایل فرهنگی و مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری می باشد، عزم جدی ما بر نصب تصاویر شهدای والامقام شهرستان در فضای شهری می باشد که امید آن می رود که طی سال جاری با همکاری سایر دستگاه های اجرایی این قضیه، عملی و به منصه ظهور برسد.

منبع؛ خبرگزاری رسا


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر طبق درخواست رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیلم مبنی بر تعامل و همراهی ارزشمند فرماندار محترم و سایر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سرکشی و بازدید از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، عملکرد مسؤولان شهرستان دیلم را به عنوان فعال ترین مجموعه شهرستانی در بین دیگر شهرستان ها خواند.


در ادامه این سفر یک روزه حجت الاسلام تشکری به همراه حقیری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و جمع آوری مسؤول بازرسی با حضور در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دیلم ضمن نشست با رییس و کارکنان بنیاد شهید با دوتن از خانواده های معظم شهدای شهرستان دیدار و به بررسی مسائل و درخواست های آنان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار