نماینده مردم دشتستان گفت: دهیار وشوراهای روستایی به عنوان متولی روستا و نماینده روستائیان مصوبات وتعهداتی را که مسوولان اجرای در بازدید از روستاها وعده می دهند، پیگیری کنند.
کد خبر: ۴۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 13 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد جمعه در جمع مردم روستای نظرآقا افزود: حضور مسوولان در بین مردم و خدمت رسانی به همه از وظایف هر مسئولی است که نباید در آن کوتاهی و سستی شود.

وی تعریض جاده دهقاید به نظرآقا را از اولویت های این روستا عنوان کرد و افزود: با توجه به حوادث ناگواری که در این مسیر اتفاق افتاده یکی از اولویتهای سالجاری در تدوین اعتبار را این موضوع قرار خواهیم داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با بررسی کارشناسان در خصوص کل مسیر تا برازجان و اعلام اعتبار آن از سالجاری تا سالهای آینده سعی می شود بصورت مرحله به مرحله مسیر تعریض و مشکلات آن برطرف شود.

موسوی نژاد در مورد گازکشی به این روستا نیز اظهار داشت: باتوجه به نشستی که با وزیر نفت داشته ایم قول اجرای گازکشی به روستاهای شهرستان را داده اند که امیدواریم در سالجاری همه روستاها گازکشی شوند.

وی شرط احداث زمین چمن مصنوعی را نداشتن سالن ورزشی عنوان کرد و گفت: درسال جاری روستاهای بالای 700 نفر جمعیت در اولویت احداث زمین چمن قرار گرفته اند و روستایی که سالن ورزشی داشته باشد نسبت به روستایی که هیچ امکانات ورزشی ندارد در اولویت نیست.

موسوی نژاد روستای نظراقا را از روستاهای عالم خیز عنوان کرد و بیان داشت: روستای نظرآقا از روستاهای قرآنی محسوب می شود که دراین زمینه ارتقاء ورشد خوبی پیدا کرده است.

وی درخصوص مشکل مسکن مهر هم بیان داشت: دردولت قبل و کنونی جلسات زیادی با وزرا برای برطرف کردن و حل مشکل مسکن مهرجوانان برگزار کردیم که با توجه به تورم و اعتبارات کم تعاونیها ادامه کار واتمام مسکن مهر به مشکل برخورد کرد.

نماینده دشتستان درمورد مشکلات خرما هم گفت: زیرساختهای فن آوری خرما را در شهرستان پیگیری کردیم که با ایجاد آن از دو استان تبریز و شیراز مدرن تر وبزرگتر بود وکار آن تبدیل خرما به محصولات دیگر مثل کلوچه وشکلات بود و درسال با خرید بیش از 30 هزار تن خرما مشکل خرید خرمای نخلداران برطرف می شود.

وی در ادامه یادآوری کرد: خرید خرما درکشور بصورت تضمینی درمجلس مصوب شد ودولت موظف شد ه خرما را هم مثل برنج و گندم خریداری کند ولی قیمت آنرا وقتی اعلام کند که نخلداران در فروش آن از حد معمول پایین ترآمده باشند.

موسوی نژاد درخصوص مشکلات کشاورزان یادآورشد: صندوق ویژه کشاورزان شهرستان بزودی راه اندازی خواهد شد تا مشکلات کشاورزان بصورت ویژه بررسی و حل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نقش سد دالکی را درحوزه کشاورزی حیاتی دانست و اضافه کرد: بعد از سالها با پیگیری در مجلس و برگزاری جلسات با وزرا مشکل اجرایی کردن سد دالکی برطرف شد وعملیات اجرای آن در حال انجام است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار