مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: همه کارهای تشریفات پیمانکاری پروزه لایروبی بندرتجاری دیرانجام شده است و درآینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
کد خبر: ۴۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 13 June 2015
تابناک بوشهر: محمدراستاد روز شنبه در نشست با نماینده شورای اسلامی شهرستان دیر افزود: همچنین مقدمات خروج کشتی مغروقه دراسکله بندردیر انجام شده و در بزودی این کار اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اعتبار 250 میلیارد ریال پروژه هایی از سال 84 در این بندر آغاز شده بود که به پایان رسیده و با 260 میلیارد ریال اعتبار دیگر هم اکنون طرح هایی در این بندر در دست اجراست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: همچنین برای انجام کارهای جانبی بندرتجاری دیر پروژهایی به ارزش 30 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که اجرایی خواهدشد.

نماینده شورای اسلامی شهرستان دیر گفت: بندردیر یکی از بنادرمهم تجاری کشور است که لایروبی حوزه تجاری این بندر ضروری است.

سید علی حسینی افزود: آغاز صادرات مواد معدنی دراین بندر نوید آینده درخشان برای شهرستان به منظور جذب سرمایه گذاران و رونق کسب وکار و اشتغال جوانان منطقه است.

وی اضافه کرد: برای تسهیل در روند این حرکت اقتصادی انحام پروژه لایروبی بندردیر که یکی از مطالبات مهم مردم و مسوولان است که باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده شورای اسلامی شهرستان دیر دراستان بوشهر ادامه داد: خارح کردن کشتی مغروقه در اسکله بندردیر از دیگر درخواست های ملوانان و صاحبان شناورها است زیرا برای آنان مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: بندر دیر این ظرفیت را دارد که به عنوان بندر تاثیرگذار استان بوشهر در کشور مطرح شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار