امام جمعه موقت عسلویه گفت: مردم شهرستان عسلویه در کنار بزرگترین منبع تولید کننده گاز جهان بیش از سه ماه هست که آب آشامیدنی مناسبی ندارند و در عذاب هستند که مسئولان باید به صورت عاجل رسیدگی کنند.
کد خبر: ۴۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 13 June 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عباس بحرینی در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه درآستانه ماه شعبان باید از این فرصت برای ورود به ماه مبارک رمضان استفاده کرد اظهار داشت: ماه‌های رجب و شعبان از فرصت‌هایی است که خداوند برای ورود به ماه مبارک رمضان فراهم کرده است که مسلمانان باید از روزهای باقی مانده شعبان برای ورود به ماه ضیافت الهی بهره ببرند.

وی ماه مبارک رمضان را بهترین ماه برای تزکیه نفش و دوری جستن از گناه دانست و تصریح کرد: در این ماه مبارک خوان خداوند گسترده می‌شود و مسلمانان باید از این فرصت برای رسیدن به قرب الهی تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه عسلویه افزود: آیین و احکام و حرمت این ماه مبارک باید توسط مسلمانان در جامعه رعایت شده و با بهره‌گیری از دستورات دین و قرآن در این ماه پر برکت سعادتمندی دنیا و آخرت را کسب کنیم.

بحرینی با تاکید بر این نکته که باید ازماه مبارک رمضان درکسب سعادت و کمال استفاده کنیم خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای افزایش تقوا و کسب سعادت‌مندی آخروی و دنیوی است که باید از برکات این ماه مبارک نهایت استفاده شود.

وی با بیان اینکه صحبت‌هایی مبنی بر تغییر فرماندار عسلویه  است اظهار داشت: صحبت‌هایی مبنی بر تغییر فرماندارعسلویه درجامعه است که اگر این مهم مورد توجه مسئولان امر است باید هرچه سریعتر عملی شود.

امام جمعه موقت عسلویه از نبود نمایندگی ادارات دستگاه‌های اجرایی درعسلویه انتقاد کرد و افزود: از زمان تغییر عسلویه از بخش به شهرستان تغییرات خاص و محسوس دیده نمی‌شود به‌گونه‌ای که هنوز برخی از ادارت درشهرستان عسلویه استقرار نیافته و این در حالی است که امکانات زیربنایی در دستگاه‌های اجرایی عسلویه که پایتخت انرژی ایران است وجود ندارد.

بحرینی با بیان اینکه مردم این شهرستان از نبودآب آشامیدنی در عذاب هستند افزود: مردم شهرستان عسلویه در کنار بزرگ‌ترین منبع تولید کننده گاز جهان بیش از سه ماه هست که آب آشامیدنی مناسبی ندارند و در عذاب هستند که مسئولان باید به صورت عاجل رسیدگی کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار