رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از تخصیص 100 درصدی اعتبارات سلامت در جم خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 14 June 2015
تابناک بوشهر: احمد قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: دولت یازدهم در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و بهبود وضعیت سلامت در جامعه اهتمام خاصی داشته و این مهم موجبات رضایتمندی جامعه را فراهم کرده است.

وی افزود: کاهش چشمگیر هزینه‌های درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از اقدامات بی‌نظیر دولت یازدهم است و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از تخصیص 100 درصدی اعتبارات سلامت در جم خبر داد و خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبارات این شبکه در حوزه سلامت در سال 93 نسبت به سال قبل، 85 درصد رشد داشته و به 100 درصد افزایش یافته است.
قاسمی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی این شبکه اعم از خانه بهداشت اسلام آباد، خانه بهداشت گندمزار، اورژانس 115 جاده‌ای گندمزار، خانه بهداشت دره‌بان و مرکز بهداشتی درمانی روستای بهارستان در سال 1393 آغاز به ساخت کردند و به جز مرکز بهداشتی درمانی بهارستان بقیه پروژه‌ها در هفته دولت امسال افتتاح خواهند شد.

وی از فرماندار شهرستان جم و مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیر کرد و گفت: مدیران استان و شهرستان در تخصیص به موقع اعتبارات و تکنیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار