استاندار بوشهر گفت: ساخت راه‌آهن بوشهر به فارس توسعه استان را شتاب می‌بخشد.
کد خبر: ۴۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 19 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: یکی از مهمترین مصوبات سفر سال گذشته هیئت دولت در استان بوشهر مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی است که شش طرح مهم در این زمینه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها طی امسال و سال آینده اجرا، تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید، اضافه کرد: بخش زیادی از راه‌های استان بوشهر بزرگراه است و تا پایان سال ۹۵ بزرگراه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر نیز تکمیل خواهد شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: یکی از راه‌های مهم و ضروری استان بوشهر مربوط به مسیر باغان، سرچشمه و ریز است که دارای ۳۰ کیلومتر طول است که ۱۳.۵ کیلومتر از این مسیر تا دهه فجر امسال با مشارکت وزارت راه و شهرسازی تکمیل خواهد شد.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به ساخت محور چغادک، عالی‌شهر به بنه‌گز شد و بیان داشت: روسازی محور ۸ نقطه استان بوشهر را در دستور کار داریم.

سالاری در ادامه با تاکید بر تکمیل محور منطقه خشت به وحدتیه برای کاهش ترافیک مسیر کنارتخته به دالکی شد و افزود: بازنگری مطالعه پل درودگاه نیز یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم.

وی تاکید کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است که اتصال این استان به راه‌آهن می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ساخت راه‌آهن بوشهر - شیراز و اتصال این راه آهن به مرکز کشور نقش مهمی در توسعه بوشهر و دیگر استان‌های مسیر خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار