معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سهمیه اشتغال جوانان استان بوشهر در پارس جنوبی محقق شود.
کد خبر: ۵۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 21 June 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی عصر شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه یکی از نقاط مهم کشور است که در بخش نفت و گاز و پتروشیمی دارای ظرفیت‌های بالایی است و نقش مهمی نیز در اقتصاد و اشتغال و درآمدزایی کشور دارد.

وی با تقدیر از تعامل مطلوب مدیران صنعت نفت و مسئولان استان بوشهر، بیان داشت: اشتغال یکی از مهمترین نیازهای مردم استان بوشهر و به ویژه شهرستان عسلویه است که باید توجه ویژه به این موضوع صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم تحقق مصوبه استخدام ۵۰ درصدی نیروی بومی در صنایع پارس جنوبی تاکید کرد و افزود: با وجود ظرفیت‌های بالای اشتغال در شهرستان عسلویه، باید تلاش ویژه‌ای برای اشتغال جویندگان کار این شهرستان صورت گیرد.

وی در ادامه خواستار تلاش همه مسئولان برای تحقق مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت شد و اضافه کرد: همه مسئولان باید با تمام توان برای تکریم مردم از سوی خود و دستگاه ذیربط تلاش کنند و مشکلات و نیازهای مردم را پیگیری کنند.

حقیقی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای توسعه ارتباط بین مردم و دولت تاکید کرد و افزود: این دولت خود را یار و همراه می‌داند و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم احساس کنند که کارهای خوبی انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر شهرستان عسلویه را نمادی از اتحاد و همدلی یاد کرد و گفت: برادران اهل سنت و شیعه در شهرستان عسلویه با وحدت و همدلی زندگی می‌کنند و باید تلاش شود تا این همدلی بیش از پیش تقویت شود.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های حسن اسماعیلی، عبدالله نادری به عنوان فرماندار شهرستان عسلویه منصوب شد.

نادری پیش از این، فرماندار شهرستان جم بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار