امام جمعه عسلویه گفت: رسیدگی و حل مشکلات مردم رسالت‌های مهم مسئولیت در نظام اسلامی است که برای تحقق این مهم فرماندار عسلویه باید رسیدگی و حل مشکلات مردم این شهرستان در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۵۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 21 June 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد شامگاه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه با تبریک ماه مبارک رمضان بر استفاده بهینه از برکات مهم این ماه با ارزش تاکید کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان دارای ویژگی‌هایی است که دیگر ماه‌ها کمتر این خصوصیات دارند که باید از این فرصتی که خداوند در اختیار انسان‌‌ها گذاشته مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی رسیدگی به مشکلات جامعه است تصریح کرد: مسئول و مدیردر نظام اسلامی دارای رسالت‌های مهمی در جامعه است که یکی از آنها رسیدگی و برطرف کردن مشکلات مردم است.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه عسلویه در بزرگترین منطقه صنعتی جهان قرار دارد بیان کرد: پارس جنوبی مایه افتخار و عزت ایران اسلامی است ولی در کنار این مرکز مهم اقتصادی باید رفع مشکلات مردم پیرامون آن مورد توجه قرار داشته باشد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه فرماندار و مسئولان دیگر این شهرستان باید تلاش مضاعفی برای حل مشکلات مردم شهرستان عسلویه داشته باشند افزود: تعامل و وحدت باید مورد توجه قرار گیرد با بتوان با برنامه‌ریزی بر مشکلات فائق آمد.

وی با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: معظم‌له در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خطوط قرمزی را تعیین کرده‌اند که باید مسئولان به ویژه فرمانداران آنرا مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه عسلویه تکریم و ارتباط با مردم مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: هیچ چیزی بالاتر از خدمت بی منت برای مردم نیست و چه بهتر این خدمت همراه با خلوص و خضوع صورت گیرد.

هاشمی‌نژاد با قدردانی از خدمات و تلاش شبانه‌روزی حسن اسماعیلی، برای عبدالله نادری سرپرست جدید فرمانداری عسلویه آرزوی موفقیت کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار