معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: براساس برنامه زمانبندی شده فاز نخست دانشکده هنر و معماری بوشهر تا شهریور ماه تکمیل و بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 22 June 2015
تابناک بوشهر: به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست بررسی وضعیت ساخت دانشکده هنر و معماری بوشهر اظهار داشت: پیمانکار باید بجد پیگیر تسریع در روند اجرای پروژه باشد و هیچ عذری را در تاخیر پروژه نمی‌پذیریم.
 
وی با بیان اینکه یکهزار و 526 پروژه عمرانی در استان داریم اضافه کرد: پروژه دانشکده هنر و معماری از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و پروژه باید طبق برنامه پیش بینی شده اجرا شود و به بهره برداری برسد.
 
باستی با اشاره به اینکه روند اجرای پروژه دانشکده معماری مطلوب نیست اظهار کرد: پیمانکار در صورت امکان مراحل مختلف کار را همزمان انجام دهد تا شاهد هدر رفت زمان و طولانی شدن روند اجرای پروژه نباشیم.
 
معاون استاندار بوشهر یادآور شد: آنچه از مرمت بنای دانشکده معماری مربوط به میراث فرهنگی بوده است، کارها خوب پیشرفته است و از عملکرد میراث فرهنگی در این زمینه راضی هستیم.
 
وی در ارتباط با تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فاز نخست دانشکده معماری بیان کرد: به محض ابلاغ و تخصیص اعتبارات، تخصیص اعتبار این پروژه نیز با اولویت ویژه انجام می‌شود.
 
معاون استاندار بوشهربا بیان اینکه سال تحصیلی جدید دانشکده معماری بوشهر دانشجو می‌پذیرد گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده با بهره برداری از فاز نخست دانشکده هنر و معماری که در بافت قدیم بوشهر واقع شده در سال تحصیلی جدید پذیرای دانشجو در این دانشکده باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار