رئیس اداره ثبت اسناد و املاک جم گفت: در جم به ازای هر 2.5 ازدواج یک طلاق رخ می‌دهد.
کد خبر: ۵۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 24 June 2015
تابناک بوشهر: امیرحسین شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست خبرنگاران اظهار داشت: اداره ثبت اسناد و املاک جم در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتری هستیم.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک جم پرداخت و افزود: این اداره در سال 91 تعداد 450 سند را صادر کرده که این رقم در سال 92 تعداد یک‌هزار و 37 و در سال 93 تعداد یک‌هزار و 606 سند بوده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جم خاطر نشان کرد: در تحدید حدود سال 93 تعداد 384 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و همچنین تعداد ثبت شرکت در شهرستان جم تاکنون 150 مورد و ثبت موسسه 9 مورد بوده است.

شعبانی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، در سال 93 تعداد یک‌هزار و 221 استعلام از این اداره صورت گرفته شده که پاسخ همه آنها در سریع‌ترین زمان ممکن داده شده است.

رئیس ثبت اسناد جم با بیان این موضوع که دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق زیر مجموعه این اداره هستند، به انتشار آمار طلاق پرداخت و گفت: در سال 93 تعداد 200 ازدواج در شهرستان جم رخ داده که در همین مدت تعداد  70 مورد طلاق نیز ثبت شده است.

وی با بیان اینکه یک طلاق به ازای هر 2.5 ازدواج در جم رخ می‌دهد اظهار داشت: در حال حاضر شاخص طلاق در کشور به ازای هر 5 ازدواج یک طلاق است که این آمار در تهران به ازای هر 3 ازدواج یک طلاق به وقوع می‌پیوندد و در کمال تاسف شهرستان جم در این زمینه از تهران هم پیشی گرفته و میانگین به ازای هر 2.5 ازدواج یک طلاق انجام می‌گیرد.

شعبانی با بیان اینکه انتظار داریم متولیان فرهنگی و اجتماعی شهرستان در این زمینه تدابیر ویژه بیندیشند، یادآور شد: اکثر آمار طلاق شهرستان جم مربوط به غیربومیان ساکن در جم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار