مدیر آبفای شهرستان دشتی گفت: تامین آب در سه شهر خورموج، کاکی و شنبه با 18 هزار مشترک، در حالت زرد است.
کد خبر: ۵۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 24 June 2015
تابناک بوشهر: ایمان ایمانی ظهر امروز در مانور فرهنگ روش‌های بهینه مصرف که با همکاری جمعیت هلال احمر و شهرداری در شهر خورموج  برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب، شیرآلات اهرمی کم‌مصرف الکترونیکی باید در دستور کار مشترکان قرار گیرد.

مدیر آبفای شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی شهرهای شهرستان دشتی از خط آب‌رسانی کوثر و چاه‌های منطقه تامین می‌شود با توجه به خشکسالی‌های چند سال گذشته سطح سفره‌های زیرزمینی در این شهرستان کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود منابع آب باید مشترکان به سمت بهینه‌سازی مصرف روی بیاورند که در این زمینه بروشورهایی تهیه و در حال توزیع به درب منازل مشترکین هستیم.

ایمانی یادآور شد: با توجه به افزایش مصرف آب در فصل تابستان و کمبود منابع آب، از مشترکان استمداد می‌طلبیم با توجه به شعار سال در مدیریت مصرف آب هم‌دل و هم زبان ما باشند، امیدواریم که مشترکین به سمت استفاده از روش‌های بهینه مصرف سوق یابند.

مدیر آبفای دشتی یادآور شد: در حال حاضر وضعیت مصرف و منابع تامین آب در سه شهر خورموج، کاکی و شنبه با 18 هزار مشترک، در حالت زرد است که در صورت عدم مدیریت مصرف توسط مشترکان عزیز تامین آب با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.

وی ادامه داد: در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزشی همگانی برنامه‌ها  با همکاری جمعیت حلال احمر شهرستان دشتی و شهرداری خورموج  که شامل نصب تابلوها، بیلبورد  و بروشور و استفاده از نمایشگر شهری با موضوع صرفه‌جویی در ادارات و سطح شهر و تقدیر از مشترکین با سرانه مصرف استاندارد، دردست اجرا  می‌باشد.

ایمانی گفت: از چند خانواده که اقدام به صرفی‌جویی در مصرف آب نموده بودند در شهر خورموج از آنها تجلیل  و هدایایی به آنها اهدا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار