مسئولان دادگستری شهرستان دشتی با خانواده شهدای 7 تیر شهرستان دشتی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 29 June 2015
تابناک بوشهر: رئیس دادگستری شهرستان دشتی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید میربهزاد شهریاری نماینده مردم رودباران در مجلس شورای اسلامی در خورموج گفت: همه مردم به‌ویژه مسئولان مدیون خون شهدا هستند و خون شهدا رسالت ما را سنگین‎تر می‎کند.

سالار مؤمنی اظهار داشت: شهید شهریاری در راستای اهداف عالیه و بلندی که داشت به شهادت رسید و این شهید بزرگوار امروز مایه افتخار منطقه و استان بوشهر است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتی افزود: اهداف شهدای 7 تیر به‌ویژه شهید مظلوم بهشتی، شهریاری، حیدری و 72 تن از یاران باوفای آنان زنده نگه‌داشتن اسلام، نظام و انقلاب بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است و هدف قیام امام حسین(ع) نیز زنده نگه‌داشتن اسلام ناب محمدی بود و جمهوری اسلامی نیز با تأسی از شهدای دشت کربلا هدف و راه خود را انتخاب کرد.

مؤمنی یادآور شد: شهدا جان خود را در راه زنده نگه‌داشتن نظام، آرمان‎های انقلاب و امام راحل نثار کردند و این ایثار برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

وی تأکید کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا علاوه بر اینکه وظیفه همه انسان‎های آزادی‎خواه است از واجبات به‌شمار می‎رود و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری چیزی از خود شهادت کمتر نیست.

رئیس دادگستری شهرستان دشتی بیان داشت: ما که در رأس تشکیلات قضایی شهرستان قرار داریم مدیون خون شهیدان بهشتی و شهریاری هستیم و این امر بار مسئولیت ما را دوچندان می‎کند که بتوانیم به هر کیفیتی در راه شکوفایی و اعتلای اهدافی که شهدا داشتند و نکوداشت یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم.

مؤمنی اضافه کرد: امروز وظیفه همه ما است که در زمینهٔ فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلامی قدم برداریم و حداقل کاری که امروز از دست ما برمی‎آید دیدار با خانواده شهید میربهزاد شهریاری است.

وی تأکید کرد: باید چنان در راستای اهداف شهید شهریاری و شهدا حرکت کنیم که فردای قیامت شرمسار امام و شهدا نباشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار