مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و توان صادراتی نفت در جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 29 June 2015
تابناک بوشهر: سید پیروز موسوی ظهر امروز در دیدار مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی خاگ همواره توجه به محیط پیرامونی خود را در دستور کار داشته و در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، شهری و ... خدمات شایانی در جزیره خارگ ارائه کرده است.

وی بیان داشت: باوجود پروژه‌های مهم نفتی در خارگ اما از حل مسائل و مشکلات شهری خارگ غافل نبودیم و سعی شده با مسئولان این جزیره تعامل سازنده‌ای ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های نفتی ایران در این جزیره اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، ظرفیت ذخیره‌سازی و توان صادراتی نفت کشور در جزیره خارگ افزایش‌یافته است.

موسوی اضافه کرد: مردم جزیره خارگ همواره درراه توسعه کشور تلاش ویژه‌ای داشته‌اند که ازجمله می‌توان به مقاومت و ایستادگی مردم این جزیره در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار و 800 بار یعنی به‌اندازه تعداد روزهای جنگ مورد بمباران قرار گرفت ولی هیچ‌گاه صادرات نفت از این جزیره قطع نشد.

بخشدار ویژه جزیره خارگ نیز  با قدردانی از حمایت و تعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با مسئولان خارج گفت: حضور شرکت‌های نفتی و به‌ویژه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ فرصت خوبی برای حل مشکلات این جزیره بوده و شرکت‌های نفتی در توسعه جزیره خارگ نقش‌آفرین باشند.

عسکر زارعی، خدمات‌رسانی به محیط پیرامونی را یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت‌های مستقر دانست و افزود: شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ وظایف قانونی در راستای فراهم ساخت رضایت‌مندی مردم و ارائه خدمات مناسب دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار