نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای انتظار دستیابی به توافق عزتمندانه دارند.
کد خبر: ۵۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 04 July 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام محمد مهدی پورفاطمی روزشنبه درگفت وگو با ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام افزود: یکی از افتخارات مهم تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، تایید این تیم از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران از فرزندان همین آب و خاک و انسانهایی صادق و شجاع و امروز درمذاکرات مدافع حقوق ملت ایران هستند.

پورفاطمی اظهارکرد: با توجه به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب درجمع کارگزاران همه همدل و همزبان در انتظار رسیدن تیم مذاکره کننده ایران به نتیجه ای مطلوب و برطرف کردن تحریم های خصمانه علیه کشور هستیم.

وی بیان کرد: تحریم های وارده علیه جمهوری اسلامی بی رحمانه است و تیم مذاکره کننده هسته ای باید با اقتدار از حقوق مردم در بحث انرژی هسته ای و برداشتن تحریم ها دفاع کند.

پورفاطمی در باره پرهیز از حاشیه سازی ها از سوی اجزا و عوامل نظام گفت: اگر همه عوامل سه قوه فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند و براساس قانون فعالیت و همدیگر را متهم نکنند می توانیم در کارها بهتر به نتیجه برسیم.

وی افزود: توجه مسوولان به بحث اقتصاد مقاومتی باعث می شود که مردم نیز به این موضوع بیشتر توجه کنند.

پورفاطمی اضافه کرد: اگر تولیدات داخلی نسبت به خارجی نیز از کیفیت پایین تری برخوردارند باید به این شرکتها کمک کنیم و شرکتها نیز باید خود را به استانداردهای جهانی نزدیک و کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند.

وی با اشاره به دقت و توجه مردم به فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: مسوولان نیز همانند مردم باید سخنان رهبری را مورد توجه قرار دهند.

پورفاطمی گفت: برای پیشرفت کشور باید از سطحی نگری پرهیز و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب با خرد جمعی و کار کارشناسی و مطالعه زمینه های پیشرفت کشور را فراهم کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار