دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: استان بوشهر قطب بزرگ صنعتی، اقتصادی و نظامی و یکی از استان‌های حساس کشور است.
کد خبر: ۵۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 10 July 2015
تابناک بوشهر: سرلشکر رحیم صفوی عصر روز گذشته در دیدار با امام جمعه بوشهر ضمن ابراز خوشحالی از سفر به استان بوشهر، حضور در جمع مردم ولایت‌مدار استان بوشهر را توفیقی برای خود دانست و اظهار داشت: استان بوشهر، فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله دارد و یکی از ویژگی‌های مبارزات و مجاهدت‌های مردم این منطقه، این بوده است که همواره تحت پرچم روحانیت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مبارزات مردم دلاور استان بوشهر با بیگانگان و متجاوزان  با فتوای علمای دینی بوده است تصریح کرد: تمام مجاهدت‌ها و دلاور مردی‌های مردم استان بوشهر، زیر نظر علما با اذن شرعی بوده و این خود نشان از فهیم بودن مردم این استان و درک مسئله ولایت دارد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به شرایط استان بوشهر، بیان کرد: استان بوشهر قطب بزرگ صنعتی، اقتصادی و نظامی و یکی از استان‌های حساس کشور است.

سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در دین‌داری زبان‌زد هستند گفت: برنامه‌ها و مراسم‌های مذهبی و دینی مردم  ولایت‌مدار استان بوشهرمورد توجه همه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار