در سی و هفتمین سال برگزاری روز جهانی قدس مردم شهرهای مختلف استان بوشهر همصدا با جهان اسلام شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.
کد خبر: ۵۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 10 July 2015
تابناک بوشهر: مردم نقاط مختلف استان بوشهر با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر نابودی اسرائیل و آزادی قدس عزیز تأکید کردند.

مردم شهرستان دشتی، در سی هفتمین سال برگزاری روز جهانی قدس و شهدای مظلوم یمن مردم متدین و همیشه در صحنه شهرستان دشتی به خیابان‌ها آمدند و با شعارهایی نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ابراز داشتند.

مادران که کودکان خود را در آغوش گرفته بودند به یاد مادران غزه و فلسطین خواستار برخورد عملی و جدی سازمان ملل با رژیم اشغالگر قدس شدند.

مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و اعلام کردند احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل که مغرضانه و غیرحرفه‌ای گزارش‌های دروغین نقص حقوق بشر در ایران را برای به دست آوردن رضایت آمریکا و رژیم خون‌آشام اسرائیل می‌نویسد، چرا در برابر ظلم و کودکشی رژیم غاصب اسرائیل و رژیم مرتد آل سعود سکوت کرده است.

مردم روزه‌دار شهر خورموج در راهپیمایی روز جهانی قدس که از چهارراه مدرسه علیه آغاز شد پس از عبور از خیابان‌های شهید رجایی، میدان شهید مهدوی، خیابان ابوطالب و تا مصلای امام خامنه‌ای که تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، حضرت امام خامنه‌ای، دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند بار دیگر با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده انزجار خود را از این کشورهای غربی به نمایش گذاشتند.

مردم شهرهای گناوه و دیلم نیز در شمال استان و سواحل نیلگون خلیج‌فارس بار دیگر صحنه‌ای از وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

مردم دیلم و گناوه با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابزار انزجار از رژِیم صهیونیستی، خواستار  اتحاد مسلمانان برای از بین بردن غده سرطانی اسرائیل شدند.

لازم به ذکر است راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس در دیگر شهرهای استان بوشهر ازجمله اهرم، دیر، بردخون، دلوار نیز برگزار شد.
منبع: فارس
برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار