نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تأمین اعتبار ساخت مقبره فایز دشتی و حاج علی مرادی از شاعران نامی دشتی از بودجه ملی پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 11 July 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پور‌فاطمی صبح امروز در آیین نقل جنگ احزاب و تجلیل از فعالان نمایش دشتی که در تالار فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد گفت: از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان مجموعه فرهنگسرای خورموج که در دوران مهجوریت هنر و هنرمندان، چراغ هنر را در شهرستان روشن نگه داشتند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به خاطر تحول در عرصه موسیقی و نمایش سپاسگزارم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید قدردان مفاخرمان باشیم که فرهنگ ما را به سایر مناطق تسری می‌دهند و هنر نمایش یکی از مهم‌ترین ابزار برای انتشار فرهنگ است.

وی اضافه کرد: جای تأسف دارد که بعضی گروه‌های هنری ما در استان نمی‌توانند به اجرای برنامه بپردازند ولی در تهران در حضور وزیر و مسئولان کشوری هنرنمایی می‌کنند.

پورفاطمی ادامه داد: از مهدی شیخیانی هنرمند عزیزی که با اجرای زیبای نقل جنگ احزاب یاد حاج علی مرادی را زنده کرد تشکر می‌کنم و قبر حاج علی مرادی باید تبدیل به مقبرةالشعرایی در شان و شخصیت او تبدیل شود و قبر نمادین فایز دشتی نیز کنار قبرش ساخته شود و برای این موضوع آماده‌ام تا پیگیر بودجه ملی آن نیز باشم.

وی تصریح کرد: برای بازسازی مقبره سید علی‌نقی دشتی 50 میلیون تومان گرفته‌ایم و با جدیت تمام پیگیر مشکلات مردم هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار