دبی به سرنوشت بوشهر دچار شده؟
مالک لنج حادثه دیده آقای خدری از شهرستان دشتی بوشهر است. گویا بار این شناور تجاری برنج، پتو و بار ملوانی بوده که به طور کامل از بین رفته است. بر اساس این گزارش، سطح شناور تا حدود زیادی آسیب دیده است.
کد خبر: ۶۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 13 July 2015
تابناک بوشهر: هنوز خبر ناراحت کننده آتش سوزی در اسکله صیادی و تجاری بندر دیّر در اذهان تازگی دارد که خبر رسید لنج یکی از هم استانی ها این بار در دبی به این حادثه دچار شده است. طبق گزارش های رسیده به تابناک بوشهر؛ لنج تجاری یکی از هم استانی های ساکن یکی از بنادر نزدیک روستای لاور ساحلی طعمه حریق شده است.
طبق این گزارش؛ مالک لنج حادثه دیده آقای خدری از شهرستان دشتی بوشهر است. گویا بار این شناور تجاری برنج، پتو و بار ملوانی بوده که به طور کامل از بین رفته است. بر اساس این گزارش، سطح شناور تا حدود زیادی آسیب دیده است.

آتش سوزی لنج بوشهری در اسکله دبی

یکی از ملوانان این لنج به «تابناک» گفت: شناور برای بارگیری در قسمت مرسی (اسکله) 6 که فاصله زیادی با مرکز شهر دبی دارد به سر می برد و ناگهان با صدای بلند ملوانان دیگر لنج ها متوجه آتش سوزی در لنج چسبیده به خود شدیم، اما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم مانع نفوذ آتش به لنج خودمان شدیم.
آتش سوزی لنج بوشهری در اسکله دبی
 وی با تاکید بر اینکه آتش از لنج بوشهری ها شروع نشد افزود: لنجی که آتش سوزی از آن شروع شد کالای محترقه بارگیری کرده بود که به دلیل گرمای بالای شهر دبی آتش گرفت.
آتش سوزی لنج بوشهری در اسکله دبی

آتش سوزی لنج بوشهری در اسکله دبی

آتش سوزی لنج بوشهری در اسکله دبی
خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.
برچسب ها: اسکله دبی ، آتش سوزی ، لنج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار