خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت عسلویه گفت: نماز عید فطر صبح ‌شنبه در مصلای جمعه عسلویه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 17 July 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید عبدالحسین حسینی درخطبه‌های نماز جمعه عسلویه، با بیان اینکه امروز در آخرین روز از ماه مبارک رمضان قرار داریم، مومنان ‌را به توبه و استغفار به درگاه الهی فراخواند.

وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در عسلویه با شکوه خاصی برگزار می‌شود، گفت: این آئین صبح روز شنبه در مصلای جمعه برگزار می‌شود.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر پرداخت زکات فطره مومنان افزود: لازم است پس از پرداخت، زکات فطره در کوتاه‌ترین زمان بین نیازمندان توزیع شود.

وی با قدردانی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خاطرنشان کرد: موفقیت در مذاکرات نتیجه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت مردم است که امیدواریم مراحل باقی مانده نیز به نحو احسن به پایان برسد.

حسینی با بیان اینکه با جدیت باید مواظب خدعه‌های دشمنان باشیم، ادامه داد: مسئولان اجرایی و تیم مذاکره‌کننده ما باید همچنان با درایت و هوشیاری، مواظب خدعه‌ها و دشمنی‌های کفر جهانی و حامیان آن‌ها باشند‌.

وی با بیان اینکه رمز و راز عزت و اقتدار کشور ما در گروی مقاومت و ایستادگی جانانه برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است،‌ به اهمیت ظلم ستیری و مقابله همیشگی با دنیای استکباری اشاره و بر بصیرت داشتن برابر آن‌ها تاکید کرد‌.
منبع: تسنیم
برچسب ها: نماز عید فطر ، عسلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار