رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی استان بوشهر گفت: درآمدهای وصولی استان بوشهر در سه ماه نخست امسال به ۳۴۱ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 19 July 2015
تابناک بوشهر: محمد جواد بیات با اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف دارد اظهار داشت: نفت، گاز، کشاورزی، تجارت دریایی و محصولات پتروشیمی از قابلیت‌های مهم استان بوشهر است که در اقتصاد ملی تاثیرگذار است.

وی، درآمدهای مصوب استان بوشهر در سال 1394 را یک‌هزار 837 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در سه ماه نخست  امسال بیش از 74 درصد میزان تعیین شده آن محقق شد و به 341 میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی استان بوشهر با بیان اینکه این میزان درآمد وصول شده نسبت به سال ماقبل آن 32 درصد افزایش داشته است بیان کرد: درآمدهای وصول شده نسبت به درآمدهای مصوب سه ماه نخست امسال که 459 میلیارد تومان است 26 درصد کاهش دارد.

بیات، با بیان اینکه درآمدهای حاصل شده بدون احتساب شرکت‌های دولتی است خاطرنشان کرد: با احتساب شرکت‌های دولتی 356.7 میلیارد تومان درآمد وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد کاهش دارد و این در حالی است که 78 درصد درآمدهای مصوب شده وصول شده است.

وی، با اشاره به نقش شرکت‌های پارس جنوبی در تحقق درآمدهای استان بوشهر گفت: بیش از 60 درصد درآمد‌های مالیاتی استان بوشهر از منطقه پارس جنوبی،5 درصد مشاغل، 17 درصد حقوق کارکنان، ومابقی از درآمدهای مالیات غیر مستقیم در بخش‌های گوناگون است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی استان بوشهر با بیان اینکه در آمد وصولی از محل مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم و دیگر حوزه‌ها تامین می‌شود گفت: در آمد وصولی استان بوشهر از محل مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم، فروش کالاها و خدمات، جرائم و تخلفات، وحوزه‌های دیگر محقق می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار