رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با توجه به پرترافیک بودن محورهای ورودی استان بوشهرگشت‌های پلیس محسوس ونامحسوس در محورهای مختلف استان بوشهر مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 19 July 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ جابر پاپری با بیان اینکه تردد در محورهای استان بوشهر روان است اظهار داشت: گشت‌های پلیس محسوس ونامحسوس در محورهای مختلف استان بوشهر در حال گشت زنی هستند و تاکنون هیچ حادثه‌ای گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه درایام تعطیلات اخیر هیچ حادثه‌ای دراستان بوشهر رخ نداده است تصریح کرد: با توجه به اینکه روز نخست تعطیلات محورهای خروجی استان بوشهر پرتردد بود اکنون با توجه به پایان تعطیلات از بعدازظهر امروز محورهای ورودی این استان پرتردد می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین تردد در محور فارس به بوشهر پیش بینی می‌شود افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود در رانندگی دقت لازم را داشته باشد تا شاهد مسافرتی بدون حادثه باشیم.

پاپری با بیان اینکه محور کنارتخته به دالکی از بعدازظهر امروز پرتردد می‌شود گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای استان بوشهر محور دالکی به کنارتخته است که از بعدازظهر امروز محور ورودی استان بوشهر از کنارتخته به دالکی پر ترافیک می‌شود که د تا 2 بامداد این محور ترافیک نیمه سنگین شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه دو تخلف حادثه ساز همزمان منجر به توقیف خودرو به مدت 72 ساعت می‌شود افزود: رانندگان سعی کنند با آرامش و بدون تخلف رانندگی کنند چراکه با رانندگانی که دو تخلف حادثه آفرین مانند سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، و حرکات مارپیچ داشته باشد به مدت 72 ساعت خودرو آنان توقیف و رانندگان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست ضمن پرهیز ازسبقت غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز به منتهی‌الیه سمت راست حرکت کنند و از صحبت کردن با تلفن همراه پرهیز کنند و توجه به جلو داشته باشند.

پاپری با تاکید بر بستن کمربند ایمنی بیان کرد: رانندگان رعایت طولی با خودرو روبه‌رو مد نظر داشته باشند تا شاهد مسافرتی بدون حادثه و تخلف باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار